Blogberichten

Recensie | Havenfall – Sara Holland

Toen ik de cover van Havenfall van Sara Holland zag, was ik meteen verkocht. Wat prachtig! Daarnaast las ik een tijd geleden alweer Everless van dezelfde auteur en dat boek vond ik geweldig. Ik was dus heel benieuwd naar dit boek en mijn verwachtingen waren vooraf hooggespannen. Titel: HavenfallSerie: Havenfall #1Auteur: Sara HollandUitgeverij: Blossom BooksGenre: … Doorgaan met het lezen van Recensie | Havenfall – Sara Holland

Recensie | Zomer in het duincafe – Debbie Johnson

Toen vorig najaar het boek Kerstmis in het Duincafé uitkwam, was mijn interesse voor dit boek meteen gewekt door het schattige hondje op de cover. Ik kwam er toen echter achter dat het een vervolg was op het boek Zomer in het Duincafé en hoewel je de boeken ook los van elkaar kunt lezen, wilde … Doorgaan met het lezen van Recensie | Zomer in het duincafe – Debbie Johnson

Recensie | Laura H. – Thomas Rueb

Ik lees niet vaak non-fictie, maar als er één boek al een eeuwigheid op mijn TBR stond dan was dat wel Laura H.. Het boek had meteen toen het uitkwam mijn interesse al gewekt, maar toch las ik het steeds maar niet. Tot vorige week en toen ik het boek eenmaal had opgepakt, kon ik … Doorgaan met het lezen van Recensie | Laura H. – Thomas Rueb

Recensie | De laatste brief – Rebecca Yarros

De boeken van Rebecca Yarros lees ik graag. Zo was ik bijvoorbeeld al heel enthousiast over The Renegades-serie, die ik vorig jaar las. Naar haar nieuwste boek De laatste brief, was ik dan ook heel benieuwd en wat was ik blij toen ik het boek onlangs voorbij zag komen in Kobo Plus. Hoewel het een … Doorgaan met het lezen van Recensie | De laatste brief – Rebecca Yarros

Recensie | Begin Again – Mona Kasten

Toen Begin Again van Mona Kasten begin februari uitkwam, zag ik het boek echt overal voorbijkomen. De recensies waren overwegend positief en de flaptekst sprak mij enorm aan. Lang duurde het dan ook niet voor ik aan het boek begon en vandaag vertel ik wat ik er precies van vond. Titel: Begin againSerie (Again #1)Auteur: … Doorgaan met het lezen van Recensie | Begin Again – Mona Kasten

Recensie | Leon & Juliette – Annejet van der Zijl

Het boekenweekgeschenk van dit jaar werd geschreven door Annejet van der Zijl. Een schrijfster waar ik alleen ooit een tijd geleden Sonny Boy van heb gelezen, maar die mij verder best onbekend was. Wel hoorde in meteen aan het begin van de boekenweek al goede verhalen over Leon & Juliette. Niet gek dus dat ik … Doorgaan met het lezen van Recensie | Leon & Juliette – Annejet van der Zijl

Recensie | De boekhandel van Teheran – Marjan Kamali

Een tijdje geleden kreeg ik een mail binnen van Ambo|Anthos met de vraag of ik het boek De boekhandel van Teheran zou willen recenseren. Het boek trok meteen mijn aandacht door de titel, de omslag en de flaptekst. Ik stuurde dus snel een mail terug dat ik dat graag zou willen en zodra het ebook … Doorgaan met het lezen van Recensie | De boekhandel van Teheran – Marjan Kamali

Recensie | Alles is nu – Amy Giles

Alles is nu is een boek dat als je alleen de cover ziet een heel zoetsappig en romantisch verhaal. Niks is echter minder waar. In dit boek behandelt Amy Giles een aantal heftige thema's die de vrolijke kleuren op de cover totaal niet doen vermoeden. De flaptekst is al een stuk duidelijker en dat is … Doorgaan met het lezen van Recensie | Alles is nu – Amy Giles

10x tips voor Lissabon

Lissabon is een perfecte locatie voor een citytrip. Zelfs in februari liggen de temperaturen al tussen de vijftien en twintig graden en daarom is de hoofdstad van Portugal ook in de winter een goede bestemming om even aan de kou in Nederland te ontsnappen. In deze prachtige stad kun je je met gemak een aantal … Doorgaan met het lezen van 10x tips voor Lissabon

Recensie | Veel liefs – Beth O’Leary

Veel liefs van Beth O'Learly stond al sinds het boek in Nederland uitkwam op mijn TBR. Net zoals zo veel boeken en daardoor kwam het er ook steeds maar niet van. Tot ik het boek laatst in Kobo Plus voorbij zag komen en ik het eindelijk begon te lezen. Ik was heel benieuwd of het … Doorgaan met het lezen van Recensie | Veel liefs – Beth O’Leary